peugeot 207ماشینی است که ایرانخودرو در اوایل تحریم در داخل کشور جمعآوری را آغاز کرد ، اما با افزایش فشار ، پیشنهاد پژو 207 در ایران با مشکل روبرو شد. پس از پایان تحریمها ، صنعت خودرو تصمیم به بازسازی جدید پژو 207 در ایران گرفت. در حقیقت ، هر دو 207i قدیمیو جدید 207 به نظر میرسند و فضای داخلی آن همان 206 است! peugeot 207از طراحی اسپرت ، امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار است. 207i به دلیل مانور پذیری و تحرک خوب ، مصرف کم سوخت ، انتقال قدرتمند و رعایت استانداردهای ملی محبوب است. در حقیقت ، 206 پلاس (در بازار جهانی) ، پژو 207i با تجهیزات استاندارد ، گیربکس و اتوماتیک در ایران فروخته میشود. پژو 207 با جادههای کشور ، کیفیت سوخت و اقلیم داخلی سازگار است. پژو 207i اتوماتیک جدید از سال 1396 نیز چهار ستاره با کیفیت دریافت کرده و در رده بندی کیفیت خودروهای داخلی قرار دارد.
ظاهر
در ابتدای توضیح باید بپذیریم که برای اولین بار نتایج حاصل از تعویض منزل بر روی یک ماشین غیر خانگی برای ما نسبتاً مثبت بوده است ....! و احتمالاً مهمترین بخش از این دید مثبت که هنگام مشاهده 207 جدید در ذهن ایجاد شده است ، آن تغییرات اندک و محدود که در خارج از 207 پنهان بوده اند ... تغییرات کوتاه ، اما نسبتاً مفید بودند ... ،
در نمای جلوی آن میتوانید همان سپر 206+ را مشاهده کنید ، شکل و ساختار بالها ، شیشه جلو و هود تغییر نکرده است و تنها قسمتهای مختلف آن چراغها هستند که تصاویر آنها مورد بازنگری قرار گرفته و تعدادی چراغ LED در نقش روشنایی است. نور روز به ردیف بالا اضافه شد ...
چراغهای در حال اجرا در روز باعث ایجاد کیفیت و نور کافی میشوند و نقش مهمیدر مدرن تر شدن خودرو دارند.
نمای جانبی تغییر قابل توجهی نداشته و حتی چرخهای آلومینیومیخودرو نیز مانند گذشته نیستند ، تنها قسمت دیگر 207 جدید با مدل قدیمیدر نمای جانبی آینههای جدید جانبی ... آینههایی است که باید به دلیل شکل قالب بندی شده آنها باشد جعبه (برخلاف آینههای 206 و 206+) یکی از نقاط ضعف در طراحی جدید از نظر 207 است و در واقع به شکل بیضی ماشین نیست ...
چراغهای راهنمایی نیز از بالها به صورت نوار LED به آینههای جدید منتقل شدند…. آن روز در طول روز با نورپردازی ضعیف از این راهنماها روبرو شدم که دقیقاً در ایران دریافت کردیم. فقط دو لامپ SMD در اتومبیل استفاده میشود که من میخواهم با سخاوت بیشتری از آنها استفاده کنم ، به طوری که آنها از لامپهای بیشتری استفاده میکنند تا در طول روز از روشنایی کافی برخوردار باشند ...
در نمای عقب نیز مانند قسمت جلوی آن ، شاهد تغییر خاصی نیستیم و فقط قسمتهای مختلف ، چراغ و یک دوربین عقب در بالای پلاک نصب شده است. شکل کلی چراغهای نگهدارنده حفظ میشود و فقط تصاویر داخلی آنها تغییر میکند و نورهای طیفی طیفی میشوند. این باعث دو برابر زیبایی ماشین شد. هنگام بررسی نمای بیرونی خودرو ، شاید تنها ایراد در آینههای جانبی باشد که باید با دقت بیشتری انتخاب میشدند ... و همچنین کمیبا احتیاط هنگام نصب سپر عقب ، که امیدواریم در تولید آینده بهبود یابد. بیایید به خودروی کامل ایرانی در پشت خودرو نگاه کنیم ...
نمای گیربکس AL4
گیربکس اتوماتیک سیارهای (AL4) رایج ترین نوع گیربکس اتوماتیک در اتومبیلها است. در این گیربکسها نیرو از طریق مجموعهای از چرخهای خورشیدی سیارهای منتقل میشود. سیستم کلاچ اتوماتیک هیدرولیک است و همچنین دارای سیستم کنترل الکترونیکی است. قبلاً از گیربکسهای 207 ، 206 ، 206 SD و پارس استفاده میشده است. از نظر کارایی ، این جعبه به دو گروه خودکار و تاج تقسیم میشود (تعویض دستی امکان پذیر است).
بازدید : 872
جمعه 25 ارديبهشت 1399 زمان : 23:22